Усе пісьмовыя і электронныя звароты, якія паступілі ва ўстанову, перадаюцца ў дзень паступлення адказнай службовай асобе за вядзенне Справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.
Пісьмовыя і электронныя звароты, якія паступілі ва ўстанову, правяраюцца работнікамі на адпаведнасць патрабаванням Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – Закон), аналізуюцца па змесце і тэматыцы, а таксама на прадмет паўторнасці, для ўнясення прапаноў аб накіраванні зваротаў у дзяржаўныя органы, арганізацыі для разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, з захаваннем прынцыпу першапачатковага разгляду звароту на месцах, альбо аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці.
У ходзе прыёму пісьмовых зваротаў непасрэдна ад заяўнікаў службовымі асобамі, у выпадку неабходнасці, даюцца тлумачэнні па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі ўстановы.
Пры прыёме пісьмовых зваротаў, якія паступілі па пошце, службовымі асобамі праводзяцца праверка правільнасці іх дастаўкі, цэласнасці ўпакоўкі канвертаў і зверка па рэестрах Заказны карэспандэнцыі. Канверты ад паступілі пісьмовых зваротаў захоўваюцца ў тых выпадках, калі толькі па іх можна ўсталяваць адрас заяўніка або калі дата на адбітку каляндарнага штэмпеля служыць пацвярджэннем даты іх адпраўкі і атрымання.
Якія паступілі ва ўстанову звароту рэгіструюцца службовымі асобамі.
Звароты, памылкова дастаўленыя ва ўстанову, не рэгіструюцца і накіроўваюцца па прызначэнні, а пры немагчымасці ўстанаўлення адрасата вяртаюцца адпраўніку з адзнакай "памылкова дастаўлена".
Пры паступленні ва ўстанову электронных зваротаў з дапамогай спецыяльнай электроннай рубрыкі "Электронныя звароты", размешчанай на афіцыйным інтэрнэт-сайце, работнікам ствараюцца іх папяровыя копіі і рэгіструюцца ў парадку, устаноўленым для рэгістрацыі пісьмовых зваротаў.
Пры паступленні ва ўстанову больш за дзесяць электронных зваротаў аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў ствараюцца папяровыя копіі дзесяці зваротаў, якія рэгіструюцца пад адным рэгістрацыйным індэксам.
Звароты аднаго і таго ж заяўніка па адным і тым жа пытанні, накіраваныя розным адрасатам і паступілі для разгляду ва ўстанову, улічваюцца пад рэгістрацыйным індэксам першапачатковага звароту з даданнем дадатковага парадкавага нумара.
Пры падачы заяўнікам ва ўстанову некалькіх ідэнтычных зваротаў або зваротаў, якія змяшчаюць удакладняючыя (дапаўняюць) дакументы і (або) звесткі, да накіравання яму адказу (паведамлення) на першапачатковы зварот такія звароты ўлічваюцца як адзін зварот пад рэгістрацыйным індэксам першапачатковага звароту.
Пісьмовыя звароты і папяровыя копіі электронных зваротаў не пазней чым у наступны за днём рэгістрацыі працоўны дзень перадаюцца службовымі асобамі загадчыцы, намесніку загадчыцы.
Рашэнне аб накіраванні зваротаў, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве альбо іншым правапарушэнні, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы прымае адміністрацыя ўстановы.
Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней пяці рабочых дзён вяртаюцца заяўнікам з растлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.
Звароты разглядаюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона. Адміністрацыя ўстановы можа ўсталёўваць скарочаны тэрмін разгляду звароту.
Пісьмовыя апавяшчэння накіроўваюцца заяўнікам у тэрміны, устаноўленыя ў артыкулах 10,15 і 17 Закона.
Адказы (паведамлення) на электронныя звароты, якія накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўніка, застаюцца ў справаводстве ўстановы.
Кантроль за разглядам зваротаў завяршаецца, калі ўсе пастаўленыя ў іх пытанні разгледжаны, прыняты неабходныя меры і заяўнікам дадзены адказы ў пісьмовай, вуснай ці электроннай форме, а таксама накіраваны паведамлення ў парадку, устаноўленым у артыкулах 10, 15 і 21 Закона.
разгарнуць » / « згарнуць